۱۳۹۰ فروردین ۲۴, چهارشنبه

1 " نوروزتان پیروز "


عمو داره میاد ..

هممون خوشحالیم و نیشمون تا بناگوش بازه .. همه رفتیم به استقبالش ..

اما ای کاش چندتائیمون می موندیم و زیر دست ننه رو می گرفتیم و حداقل تا دم در همراهیش می کردیم ..

یادمون رفته ننه پیر شده ، دیگه تاو و توان سابقو نداره ..

چقدر ما جماعت آدمیزاد بی وفائیم ..

ننه جون بیخیال ، اینم رسم زمونه اس ..

پ . ن 1 : بالاخره یک سال دیگه هم با تمام فراز و فرودهاش گذشت و سومین نسل از خاندان غریبه قلم به دست گرفت و وبلاگ نویسی رو شروع کرد ..

پ . ن 2 : غریبه 90 پیشاپیش عیدو به همه ی شما عزیزان تبریک میگه و سال خوبی رو برای همتون آرزو می کنه ..

پ . ن 3 : برای نوروز 90 یه مجله ی الکترونیکی ردیف کردم ، اگه دوست داشتین می تونین با کلیک روی عکس پایین دانلودش کنید .. 14 مگابایته .. می دونم یکم زیاده .. هر کاری کردم نتونستم کمترش کنم ..

(توضیح دانلود :

وقتی روی عکس کلیک کردین ، به صفحه ی دانلود راهنمایی میشین ..

تو صفحه ی باز شده روی دکمه ی request download ticket کلیک می کنین ، صفحه refresh میشه ، حالا روی دکمه یdownload کلیک می کنین .. اینجاست که برنامه شروع می کنه به دانلود شدن .. برنامه رو بعد از دانلود از حالت فشرده در میارن و استفاده می کنین .. و نکته ی آخر اینکه برای خوندن مجله حتمن باید برنامه فلش پلیر روی سیستمتون نصب باشه ..

ببخشین یکم طولانی شد ، سایت بهتر و راحت تری رو برای آپلود برنامه ای با این حجم پیدا نکردم ..)

پ . ن 4 : لینکستون غریبه یکم تغییر کرده ، دوستان خوبی که متاسفانه فیلتر شدن از لینکستون حذف شدن .. هر کدوم از دوستان که به وبلاگ جدید رفتن و من آدرسشونو ندارم خوشحال میشم خبرم کنن ..

پ . ن 5 : دوستتون دارم قد تموم لبخند های زندگیتون ..
مجله الکترونیکی غریبه ویژه نامه نوروز

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر