۱۳۹۰ اردیبهشت ۲۴, شنبه

8 " من پسرم .. "


میگن صدام نازکه .. خب تا اینجاشو خودم قبول دارم ، ولی میگن از پشت گوشی دیگه داغون تر هم میشه ..
چند روز پیش یکی زنگ زد به گوشیم ، اما هر چی الو الو گفتم جوابمو نداد .. یه نیم ساعت بعد ، از همون شماره یه اس ام اس عاشقانه رسید ، و بعد هم یکی دیگه و آخرشم پیشنهاد دوستی بهم داد ..
اولش فکر کردم یکی از بچه هاست داره سر به سرم می ذاره ، اما کم کم فهمیدم نه ، قضیه جدیه ، یه پسر 17-18 ساله گیر سه پیچ داده با صاحب اون صدای نازک طرح دوستی بریزه ..
حالا این دو سه روزه من هر چی قسم و آیه میارم که بابا من پسرم مگه به خرج میره .. حرف فقط حرف خودش ..
زنگ میزنه ، تا صدامو میشنوه میگه دیدی دختری ؟ !!
پاشم کرده تو یه کفش واسه لاو ترکوندن ..
دیگه نمی دونم چطور باید بهش بفهمونم ..
این سه روزه انقدر گیر داده که خودمم شک کردم .. امروز بالاخره یه نگاه به شورتم انداختم ، بالاخره آدمیزاده دیگه ، شاید 26 سال من اشتباه می کردم ، اما نه ، مدرک از این عینی تر می خوام ؟
این یک حقیقته ، بابا من پسررررررم !!

۱ نظر: