۱۳۹۰ اسفند ۴, پنجشنبه

47 " چتر "


امروز هوا بدجوری بارون می اومد ..
معمولن عادت دارم چتر دستم نمی گیرم ، ولی اگرم بگیرم بی برو برگرد توی مقصدم جا می ذارم ..
چند روز هم بارون می اومد ، با چتر رفتم داروخانه .. وطبق معمولن چترو اونجا جا گذاشتم .. شد تا امروز ..
امروز هم بدجوری بهم ریخت و شروع کرد به باریدن ..
خب ، این جا گذاشتن چتر اینجا بدردم خورد و از داروخانه با چتر اومدم بیرون ..
یه عادت خوب یا بدی هم که دارم اینکه وقتی چتر دشتم میگیرم عادت دارم مدام می چرخونمش .. این عادتو از بچگی داشتم ، خب ترک عادت هم که ........
خلاصه همینجور واستاده بودم منتظر ماشین و همینجور واسه خودم چترو می چرخوندم و کلی کیف می کردم که یه خانومی اومد کنارم و گفت : آهای آقا .. آقا .. چیکار داری می کنی ؟
رومو کرزدم سمتش و گفتم : با منی ؟
گفت : اوهوم
     : چیو چیکار دارم می کنم ؟!
یه پسر بچه ی 8-9 ساله رو آورد جلو و گفت : نیگا بچه رو ..
به بچه نگاه کردم ، آخی ، چه پشه ی نازی بود این بچه ..
     : ا ، خیس شدی ؟ چرا زیر بارون موندی عمو ؟ بیا زیر چتر ..
مامانه با عصبانیت گفت : بچه اون گوشه زیر سایبون ایستاده بود ، عمو خیسش کرد ..
من با تعجب : هوم ؟!!
مامانه : از بس این چتر و چرخوندی هر چی آب بود ریختی رو بچه ..
     : ا ، عمو ، چرا زودتر بهم نگفتی ؟
بچه یه لبخندی زد و گفت : آخه دوست دارم آب بازیو ..
نیشخند زدم و به مادر بچه که داشت حرص می خورد گفتم :
خب خانوم ، خیلی خودتو اذیت نکن ، پیش میاد دیگه ، نیگا ، بچه خوشش اومد ..
جمله ام هنوز کاملن تموم نشده بود که یه ماشین با سرعت اومد و افتاد توی چاه ی روبروی منو ....
     : ای بر پدر پدرجدت سه تا نقطه ..
خواستم یه لیچار دیگه هم بارش کنم که دیدم بچه کنارم ایستاده واسش بد آموزی داره ..
با غرولند داشتم لباس خیس و گلیمو پاک می کردم که مامانه گفت :
خیلی خودتو اذیت نکن ، پیش میاد دیگه ، نیگا ، بچه خوشش اومد ..
پ . ن 1 : بچه بخند عمو ببینه .. د بخند دیگه ..!!
پ . ن 2 : یه دوست دارم که دوست داره با دوستای وبلاگ من دوست بشه ، دوستای من ، دوست دارین با دوست من که دوست داره با شماها دوست بشه دوست بشین ؟!
با نام "m72333" توی همین پست کامنت می ذاره ..

۲ نظر:

  1. غریبه خب میمیری یه معذرت بخوای که اینجوری خرت نشی؟ =))
    من که اسمم رضاس!!! کس دیگه ای رو هم نمی بینم اینجا!!! :)
    آقای m72333 خودتو نشون بده زودتر! شاید هم خانوم البته :)))

    پاسخحذف
  2. رضا خان ، این آقا & خانومی که دنبالشی توی غریبه ی بلاگفاست نه اینجا :))
    www.gharibe-90.blogfa.com

    پاسخحذف